Moja lista blogów

wtorek, 11 września 2018

Plisy Gdańsk Przymorze

Jak sobie przypomnę to te małe czy wręcz najmniejsze projekty które podejmuje najbardziej cieszą i zagląda się do nich i to niezależnie czy ostatecznie uda się na nich coś skorzystać czy nie. Tak jest też w przypadku kolejnej witryny z dziedziny rolet i plis w Gdańsku . Małe to niby nie pozorne a mam pewność że za pare miesięcy bedzie miało bardzo fajną widoczność w Internecie i będzie dostarczało bardzo dobrą ilość klientów poszukujących plis czy rolet w Gdańsku.

To taka osobista satysfakcja że to co robię przekłada się faktycznie na czyjeś zadowolenie. Może wydaje ci się to dziwne ale wszyscy myślą o pieniądzach a ja chce by pieniądze zajmowały w moim życiu właściwe miejsce, napewno nie pierwsze.

A tak przy okazji zobacz również na moją witrynę na której sam siebie reklamuje czy rekomenduje strona pod tytułem Marketingowiec w Mieście dzięki i pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz