Moja lista blogów

wtorek, 11 września 2018

Zauważyłem że mój numer telefonu jest wyszukiwany wiele razy w sieci internetowej

Ten blog powstał z prostej przyczyny. Zauważyłem że mój nr telefonu dość często był wyszukiwany w sieci internetowej, co sprawiło że wiele witryn podpieło się i pozycjonuje swoją witrynę. Trochę mnie to zmartwiło bo chciałbym by pierwszą stronę jaką będzie widać to właśnie moja strona, a puki co tak nie jest. Oczyscie mogę to zmienić ale potrzeba na ten cel trochę czasu.

Numer telefonu którego poszukujesz należy do marketingowca Internetowego, dzięki któremu wiele firm może spokojnie działać bo powierzyła mi zadania marketingowe. A widomo jak już się zabiorę za marketing internetowy to wszystko działa jak trzeba. :)

Podsumowując zapraszam do współpracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz